Παρουσιάζουμε την Bien: Προωθούμε το μέλλον στην ανάπτυξη αστικών ακινήτων

Σας παρουσιαζουμε την Bien, μια εταιρεία που θελει να φέρει ένα νέο μοντέλο στην ανάπτυξη αστικών/επενδυτικών ακινήτων.

Παρουσιάζουμε την Bien: Προωθούμε το μέλλον στην  ανάπτυξη αστικών ακινήτων
Thessaloniki-Bien

Σας παρουσιαζουμε την Bien, μια εταιρεία που θελει να φέρει ένα νέο μοντέλο στην ανάπτυξη αστικών/επενδυτικών ακινήτων. Η αποστολή μας είναι καλύτερα διαμερίσματα, καλύτερες υπηρεσίες και να αποδείξουμε ότι υπάρχουν συμαντικά περιθώρια βελτιώσης σε ολο το φάσμα της αγοράς ακινήτων.

Θεωρούμε ότι η αγορά έχει κολλήσει στη δεκαετία του '90, έχει πολλές παθογένειες και στην πλειοψηφία αποτελείτε από πολλούς ιδιώτες μικροκατασκευαστές που προσφέρουν αμφιλεγόμενης ποιότητας ανακαινισμένα διαμερίσματα.

Η υπάρχουσα κατάσταση για τους αγοραστές

Οι δυνητικοί αγοραστές ξεκινάνε την έρευνα τους θεωρώντας ότι πρέπει να είναι έτοιμοι για να αντιμετωπίσουν από άτομα μου θέλουν να βγάλουν αστείο κέρδος από μια πώληση έως μικροαπατεώνες. Όλοι έχουν ακούσει για γνωστούς που έχουν βγάλει «πολλά λεφτά» από μια πώληση ακινήτου. Δεν θέλουν να είναι τα κορόιδα και ξέρουν ότι στα περισσότερα που θα δουν, ψάχνουν την γρήγορη πώληση λέγοντας επιχειρήματα όπως υπάρχουν πολύ ενδιαφερόμενοι ή για ξένους επενδυτές που μπορούν να πληρώσουν περισσότερα.

Ακούνε πολλά ως  «ευκαιρία» και πάνε και βλέπουν μια τρύπα που ο μεσίτης τους το παρουσιάζει σαν την σπιταρόνα στην τέλεια τοποθεσία. Βλέπουν στις αγγελίες  "Λουξ ανακαίνιση" και εντυπωσιάζονται, όμως διαπιστώνουν ότι απλός έχει μπει ένα εντυπωσιακό πλακάκι και μερικά διακοσμητικά. Φυσικά κάνεις δεν αναφέρεται σε αυτά που δεν φαίνονται (π.χ. σωληνώσεις, ηλεκτρολογικά) καθώς εκεί έχει μπει ότι πιο φθηνό υπάρχει ή ακόμα χειρότερα ο πωλητής δεν ξέρει και δεν θέλει να ξέρει.

Μπορεί ο άλλος να έχει βάλει ένα εντυπωσιακό πλακάκι, δύο μερικά διακοσμητικά και να το παρουσιάζει καλή ανακαίνιση

Οι έννοιες "ανακαινισμένο", "καλή ποιότητα", "ευκαιρία", είναι πολύ διαφορετικές για τον καθένα. Ο κόσμος τώρα πια ψάχνει για μη ανακαινισμένα, έχει δηλαδή πολύ κακή προδιάθεση για το ανακαινισμένο, γιατί δε θέλει να είναι το θύμα του κάθε κατασκευαστή. Έτσι, αν και το κόστος κατασκευής θα τους βγει μεγαλύτερο, αν και θα ταλαιπωρηθούν με τα συνεργεία και την διαδικασία, αποφασίζουν να μην πληρώσουν αστείο κέρδος για αμφίβολης ποιότητας ανακαινίσεις. Θέλουν ελέγχουν την ποιότητα. Δεν θέλουν να αγοράσουν κάτι και μετά από τρεις μήνες για νιώσουν ότι τελικά ήταν το θύμα της υπόθεσης.

Η δυναμική της αγοράς

Στην Ελλάδα με τον που πέσουν οι υπογραφές οι περισσότεροι κατασκευαστές, εξαφανίζονται ή «νίπτουν τα χείρας τους» για ότι συμβεί στο μέλλον. Δηλαδή όλα είναι η πώληση. Δείξε το σπίτι ωραίο στις φωτογραφίες, υποσχέσου πόσο υψηλά θα ενοικιαστεί και πόσο ευκαιρία είναι. Σκοπός, να πέσουν οι υπογραφές και μετά «ποιός τον είδε». Δεν υπάρχει εγγύηση για την κατασκευή, δεν υπάρχουν ανεξάρτητες πιστοποιήσεις (τώρα γίνεται πιο σημαντική η ενεργειακή κλάση). Δεν υπάρχουν δηλαδή κίνητρα ώστε οι κατασκευαστές να είναι υπόλογοι της κατασκευής τους. Τέλος, αν σκεφτείτε την συχνότητα αγοράς, κάθε άτομο γίνεται πελάτης - αγοράζει ακίνητο -  κάθε 10 με 20 χρονιά. Άρα γενικά δε υπάρχει μεγάλο κίνητρο να προσπαθήσει ο κατασκευαστής να τον έχει ικανοποιημένο μετά την πώληση, γιατί έτσι κι αλλιώς κατά πάσα πιθανότητα δε θα τον ξαναδεί ποτέ.

Δεν υπάρχουν δηλαδή κίνητρα ώστε οι κατασκευαστές να είναι υπόλογοι της κατασκευής τους.

Από την άλλη και το πως βρίσκεις ακίνητο είναι μονόδρομος. Οι μεσίτες έχουν δύναμη στην αγορά. Δεν υπάρχει κανάλι για πωλήσεις απευθείας από ιδιοκτήτες. Πολλοί θέλουν να γλιτώσουν το 2%, αλλά είναι δύσκολο να το αποφύγεις. Όλα τα κανάλια (π.χ. spitogatos) είναι 95% με αγγελίες μεσιτών και οι μικροκατασκευαστές  δεν έχουν τα κεφάλαια για να επενδύσουν σε απευθείας πωλήσεις. Στην Ελλάδα τους μεσίτες δεν τους καλοβλέπουν ούτε οι αγοραστές, ούτε πωλητές. Ο λόγος, γιατί θεωρούν ότι βγάζουν πολλά για να δείχνουν ακίνητα. Τους πληρώνεις όμως γιατί δεν έχεις επιλογή.

Τι προσπαθούμε να προσφέρουμε

Εμείς θέλουμε να βλέπουμε τα διαμερίσματα ως ένα νέο προϊόν όσο ένα νέο project. Προϊόν για εμάς σημαίνει σταθερή ποιότητα για το πελάτη, μετρήσιμα χαρακτηριστικά και after sale support.

Τα διαμερίσματα μας έχει κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που τα πιστεύουμε και επιτρέπουν να κάνουμε ένα ανώτερο προϊόν. Θέλουμε να δημιουργούμε μοντέρνους χώρους, τους οποίους οι κάτοικοι θα μπορούν περήφανα να αποκαλούν Σπίτι. Επιπρόσθετα, μας ενδιαφέρει η ποιότητα κυρίως σε αυτά που δε φαίνονται γιατί είναι και τα πιο σημαντικά. Τέλος, θέλουμε να η τιμή να είναι για ανταγωνιστική. Δεν κάνουμε διαμερίσματα για τους λίγους. Μειώνουμε τα μη κατασκευαστικά κόστη όσο μπορούμε. Κοιτάμε τον σχεδιασμό ώστε κάθε τετραγωνικό μέτρο να μετράει για τον αγοραστή.

Θέλουμε να δημιουργούμε μοντέρνους χώρους, τους οποίους οι κάτοικοι θα μπορούν περήφανα να αποκαλούν Σπίτι

Χρησιμοποιούμε το τεχνολογία  για την μειώσουμε τα κόστη μας αλλά και για να προσεγγίσουμε τους αγοραστές και πωλητές, χωρίς ενδιάμεσους.  Θεωρούμε ότι η χρήση τεχνολογίας δεν αξιοποιείτε στον χώρο του real estate. Δεν μιλάμε για Facebook posts, αλλά για καταγραφή της κατασκευής, αναλύσεις αγοράς και δημιουργία εργαλείων που βοηθάνε τον πελατή μας, πριν και μετά την αγορά.

Χτίσιμο αξιοπιστίας

Το δεύτερο στόχος μας είναι να χτίσουμε εμπιστοσύνη με την αγορά. Για αυτό θεωρούμε σημαντικό να δεσμευόμαστε σε ότι επικοινωνούμε. Δεν περιμένουμε να πελάτες να "παίρνουν τον λόγο μας" άλλα βάζουμε ένα σύστημα που ελέγχει τις πράξεις μας και δε μας αφήνει την δημιουργία αμφισβητήσεων από τους κακοπροαίρετους.

• Γραπτή εγγύηση στις εργασίες μας (π.χ. υδραυλικά , ηλεκτρολογικά)
• Φωτογραφίες από κάθε εγκατάσταση πριν μετά τις τελικές επιφάνειες
• Τιμολόγια πληρωμών που φαίνονται τα υλικά που μπήκαν
• Ενημέρωση για το λόγο που χρησιμοποιούμε κάποια υλικά και "όχι της αγοράς"

Η αγορά στο τέλος θα μας κρίνει

Ελπίζουμε να καταφέρουμε να αποδείξουμε ότι αυτό το μοντέλο μπορεί να συμβάλει στην εκσυγχρόνιση της αγοράς, να ανεβάσει τις απαιτήσεις τον αγοραστών και να μακροπρόθεσμα να βελτιώσει την ποιότητα των ακινήτων στην Ελλάδας.

Αν οι άλλοι δεν απαντάνε το τηλέφωνο μετά την πώληση, εμείς θα είμασταν ενθουσιασμένοι να σας βλέπουμε συχνά στο site μας, στην προσωπική σελίδα του διαμερίσματος σας, και να βοηθήσουμε σε οτι χρειαστείτε, όσο καλύτερα μπορούμε.